perjantai 16. lokakuuta 2009

Asioita, jotka ilahduttavat minua juuri tänään...


... keskiviikkona valmistunut Puro-langasta tehty huopuva lapanen tytölle. Tai no, siis puolivalmis sillä peukku vielä puuttuu. Erityisen ilahduttavaa oli viimeistellä tämä tekele mukavassa seurassa: olen haaveillut jonkinlaisesta "neulekerhosta", jossa voisi porukalla kutoa, virkata, neuloa, tehdä ylipäänsä jotain kivaa käsillään, ja samalla pulista. Ehkäpä juoda kupponen kahvia tai teetä. Saimme käyttöömme sopivan tilan ja tämän viikon keskiviikkona kokoonnuimme. Noh, ekalla kerralla meitä oli kertakaikkiaan niin paljon kuin 3 naista mutta uskon, että porukkamme kasvaa. Oikein mukavaa!


... postiluukusta löytynyt uusin Novita-lehti. Minä tykkään Novitan tyylistä tällä hetkellä kovasti. Uusia, ihania lankoja on tullut vaikka kuinka paljon, ja ohjeissakin löytyy. Nautiskelen tuon lehden ja ehken muutaman namun, kun talo hiljenee.


... omien lasten ja serkkujensa seura. Meillä on ollut neljä lasta tällä viikolla, kun tosiaan nuo toivotut serkut tulivat syyslomailemaan. Meteli ja meno on ollut ajoittain kovaa, ja kyllähän tällainen porukka saa talon ihan uuteen uskoon välimmiten. Mutta se on toissijaista. Mukavaa on ollut lomailla tällä porukalla.


... uudet rillit (vihdoin!) vanhojen jo naarmuttuneiden ja kovaa kokeneiden tilalle. Kyllä maailma kirkastui! Minä en jaksa tuhrata piilolinssien kanssa. Olen vannoutunut rillipää.

Hyvää viikonloppua!

1 kommentti:

  1. Kivat lasit! Ja lapanen on aivan ihana! :D Viikonloppuja teillekin!

    VastaaPoista